En les Oficines d'Assistència de Registre, els ciutadans poden presentar les sol·licituds, escrits i comunicacions que van dirigits a qualsevol Administració Pública, ja sigua de l'Administració General de l'Estat, de l'Administració Autonòmica o de l'Administració Local.
Les Oficines d'Assistència en matèria de registre assisteixen als registres electrònics generals, perquè els interessats, en el cas que així ho desitgen, puguen presentar les seves sol·licituds en paper, les quals es convertiran a format electrònic. Vosté haurà d'obtindre cita prèvia per a ser atés en les Oficines d'Assistència en Matèria de Registres, podrà sol·licitar-la a través de la següent adreça web: sol·licitud de cita prèvia
Relació d'Oficines d'Assistència de Registre:
Registre General Central Plaça Centre nº 1 - 12600 La Vall d'Uixó Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 hores. Els dies 24 i 31 de desembre permaneixerà oberta de 9.30 a 14.00 hores.