Inici -> Cartes de serveis

Cartes de Serveis

 

Què és un Carta de serveis?

Una carta de serveis és un document pel qual un Departament, Servei o Regidoria de l'Ajuntament de la Vall d'Uixó informa al ciutadans sobre:

  • Els seveis que presta i la forma de prestar-los.
  • El compromisos de qualitat que assumeix per proporcionar un millor servei.

Criteris d'actualització: Les Cartes de Serveis seran avaluades i revisades anualment mitjançant grups de treball que tindran en compte les opinions aportades pels ciutadans.

¿A quién va dirigida?

L'Ajuntament de la Vall d'Uixó és una institució que presta serveis als Ciutadans i la seva gestió s'orienta en la satisfacció de les seves necessitats i expectatives. Per aquest motiu, les Cartes de Serveis es dirigeixen als usuaris dels serveis.

Quins són els objectius de les Cartes de serveis?

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament de la Vall d'Uixó als ciutadans.
  • Informar als ciutadans sobre els serveis prestats per l'Ajuntament de la Vall d'Uixó.
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament de la Vall d'Uixó per la millora dels serveis municipals.
  • Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis munipals.

Quins són els objectius de les cartes de serveis?

  • El nom i comeses de la Unitat, Servei o Regidoria que l'emet.
  • Els serveis prestats per aquesta Unitat, Servei o Regidoria.
  • Els compromisos de qualitat assumits.
  • Informació sobre la forma de participació dels usuaris.
  • Adreces i telèfons de la unitat.
  • Horari.

 

21 de Març del 2016