Inici -> Presentació de documents habitualment sol·licitats

Presentació de documents habitualment sol·licitats

 

Existeixen una sèrie de documents habitualment sol·licitats per l'Ajuntament de la Vall d'Uixó per realitzar les seves gestions.

L'Ajuntament de la Vall d'Uixó ha habilitat un servei que permet, amb la seva autorització, que una vegada aportats puguin ser utilitzats en totes les gestions que vostè necessiti realitzar amb l'Ajuntament de la Vall d'Uixó durant el període de vigència de cadascun d'ells.

Per a això accedeixi al tràmit "Aportació de documentació reutilitzable".

A través de l'opció "Consulta de documentació reutilitzable" podrà consultar els documents que vostè ja ha aportat i consultar si estan vigents.

Advertir-li també que els ciutadans estan obligats a comunicar qualsevol canvi que es produeixi i que pugui afectar a la seva vigència (diferent a la qual contingui el document original aportat) o als seus continguts.

 

 
 

 

5 de Setembre del 2016